Onsdag 26 december -18

Krille åkte iväg här på annandags morgon, for till svanäng för att lasta på skotern och pulkan tills vi drar på fredag till fjälls. Jag och barnen har varit hemma hela dagen. Jag har skrivit en packlista åt oss alla tre och packat i Ullared säckar, sen har kah försökt städat lite granna. Vid halv fyra åkte vi till svanäng för att vi skulle på middag hos Kristians farmor och  farfar, å den grytan som hon gjorde var så himla gpd så jag bad om recept! 😍👌🏼 

Efter middagen åkte jag på Ica kvantum och mötte upp viccy för att handla tills fjällen, väldigt mycket att handla då det handlar om frukost/lunch/middag/snacks för 7 middagar till 4 vuxna och 3 barn. 1,5 timme senare och 2600:- fattigare var vi klar. Då åkte jag hem med några kassar och stuvade om i vårat kylskåp så vi fick plats! 🙈