Onsdag 7 februari -18

Då barnen var hemma hos mamma hela dagen igår så blev det inget dagis för Liam och samma gäller idag. Han har blivit förkyld, snorig och hostig så han får vara hemma idag med. -Ur tråkigt har han sagt förra gånger om dagen. Han ville till mormor, men vi höll oss hemma. Efter lunchen gick vi ut i bitiga kylan, jag frågade Liam var vi skulle gå nånstans då blev svaret handla mat. Så vi promenerade till Ica och ha sladd grillad kyckling, Liam var duktig och gick hela vägen då vi har glömt snowracern hemma hos Viccy och Fredde. Men lite klättringar på snöhögar fick han att tänka på något annat istället för att bara gå gå gå. Ebbe somnade i vagnen, jag bar ner han till sin säng och där sov han i 2,5 timme. G a l e t. Jag hann göra middag och leka med Liam innan han vaknade. Det blev en gratäng med kyckling och pasta. Smarrigt! 

Krille kom hem och bytte av mig så jag kunde åka och träna boxning. Inte lika jobbigt pass men det blev svettigt ändå, en väldigt skön träning må jag säga! Och när jag kom hem bytte jag av krille för då åkte han och jobba igen. Blev snökörning hela natten. ❄️❄️  (null)

(null)


(null)

(null)