Fredag 12 januari -18

Men idag sov Ebbe längre än vanligt, varför? Jo för att storebror Liam sov inte hemma. Så vi båda råkade sova till halv nio, och jag tänkte fara kvart över 9 för att hinna med mig. Så lite bråttom fick jag att med att hänga tvätt, äta frukost, packa. 🙈 Men jag hann! 

Jag lämnade Ebbe också i silje så for jag iväg på massage, jag hade ett presentkort som går ut nästa vecka så jag utnyttjade det idag, det blev en nack/ansikts/hår massage. Jiiiisus så skönt det var! 😍 När jag kom tillbaka till silje sängar Kenny och Katarina där med deras små barn, saga och Ila. Jag och mina barn blev kvar dr hela eftermiddagen, vi väntade på att maken skulle jobba så kunde vi äta mat och sen åka på ica för att handla fredags godis. 🍭🍬

Min fredagskväll resulterade med först en barnfilm med Liam sen såg jag på blacklist och freys anatomy själv då Krille somnade med Liam sen kommer han tossandes och lägger sig å soffan mer i soffan. Blev inge film å mys som han sa tidigare idag 😂 
(null)

(null)


(null)

(null)