en shopping man

Vi hade tänkt i tanken att vi skulle bada på utebadetpå himla idag men det regnade, tack å lov för det! Men hoppas det kan regna där det brinner i skogarna också runt om i sverige! 
 
Så Krille sa faktiskt, idag blir det en birsta dag. Trodde han skämta men icke. Han ville kolla på badshorts och spring skor. Och när han klädde på sig märkte han att det finns få tshirtar i garderoben så han skulle köpa tshirts och det gjorde han kan jag lova. Han fyndade 6 tshirts, 1 tröja, och ett par skor. Vilken shopping kille jag har! Jag hittade shorts, tröja och en jumpsuit och en kylväska, allt på rea! Men innan vi shoppade tog vi en frukost på ikea och jämt då jag äter en rejäl ''hotell'' frukost så blir jag så mätt så länge så vi tog bara en fika medans barnen skulle äta lunch. Vi blev kvar i några timmar och barnen var förvånatsvärt snälla. Då vi kom hem somnade pappan med minsta barnet och sov i 1,5 timme. Trötta killar! 😴💸 (null)

(null)

(null)

(null)