Lördag 7 juli -18

Krille åkte och jobbade direkt efter frukost imorse medans jag och grabbarna stannade kvar hemma så kunde jag packa klart allt och sen göra lunch och ebbe sov en stund innan vi åkte och hämtade pappan sen for vi till matfors där dom släppte av mig hos frida. Var hos frida resten av dagen, satt på balkongen och surrade sen fick vi sällskap av marcus och sen åkte vi och köpte kina mat som vi åt medans vi kollade på sveriges match som resulterade sista matchen i vm 2018. Men inte var vi bitter för det! För vi duschade och fixade oss inför parken, sen kom jesper och hängde med oss. Vi gick till parken vid elva,mindre folk än sist men trevligt ändå! Fanns mer plats för mig att svinga om och dansade. Jag och Sigge var en av de sista som gick ifrån parken sen tog jag sigge och Oscar en taxi hem vid två. Mamman var helt slut då vid den tiden kan jag lova. Men så kul och det har jag jämt med frida! Alltid fart och fläkt! TACK FÖR DENNA GRYMMA DAG! 💕💁🏼‍♀️