Måndag 23 juli -18

Efter en halv dag i hudikvall så åkte vi hemöver, var bara hemma en snabbis och packade väskor med kläder och tog med sängkläder för ikväll övernattade jag och mina barn i karläng hos Victoria och William medans våra karlar övernattade i skatan i fredriks pappas stuga för att köra vattenskoter. Medans dom hade grabb kväll så roddade vi barnen, käkade middag, sen åkte vi och kvälls badade i övre rännö. Det ble iallafall glada barn efter en sån rolig dag, efter badet köpt vi piggelin så inte något barn somnade i bilen, hellre lite kladd på sätet än att dom somnar senare på kvällen. 
 
Då vi kom hem så duschade Viccy alla ongarna kunde jag rodda luftmadrasser och sängkläder, sen så la vi barnen och dom som somnade utan problem. Sen så var det våran tur att måååååå. Vi tog fram vin, chips, choklad och satte oss ute på trädäcket och sen kom även Bella och Mickan och gjorde oss sällskap. Jag och bella hann även med en liten moppetur, ihopp om att få luftsängen uppblåst men det blev en flopp.... funkade inte riktigt så men ett gott skratt fick vi. Vi satt ute i flera timmar tills myggen började bli flera så då gick vi in och städade undan dagens bestyr sen så ka jag mig på den otroligt sköna luftmadrassen.... eller så ljög jag där precis. 
 
 



(null)

(null)

(null)

(null) (null) (null)


(null)