Onsdag 11 juli -18

Jag vaknade innan nio, klev upp och åt frukost sen satte jag mig vid datorn och beställde en ny mobiltelefon och planerade våran semsester och bokade camping. En bra start på denna dag! Sen tog jag tag i lägenheten, dammsög och moppade golven. Så himla skönt att få moppa bort alla fläckar på golven och göra det då inte barnen är hemma. Så jag städade klart hela lägenheten sen åkte jag hem till mamma där mina små grisar var. 
 
Barnen lekte ute, sprang ut och in och Liam in till min farmor och farfar. Så himla gullig att se, -jag går till kutt å helena säger han och går över till grannhuset. Charmigt! Jag tog och dammsög och städade undan det mina barn barn hade stökat ner. Sen bestämde vi oss för att åka en sväng på birsta för att fixa några saker. Så vi gick där en stund sen så slutade krille jobbet så jag åkte och hämtade han så vi alla kunde äta middag tillsammans på food corner. 
Jag köpte ett par shorts till liam resten av de snygga kläderna fick barnen av mormorn (och såklart morfar!) 
 
 
Sen vid sex åkte jag och hämtade Rebecca och vi åkte till matfors för att spela bilbingo. Meeen snacka om vilken tråkig kväll! Så världelösa brickor och folk fick bingo så snabbt. Då är det meningslöst att spela! Men tur att man fick ett bra sällskap för man ses inte så ofta. Och det blir lätt så då man har barn och jobb, så är det med många av mina kompis relationer. Det kan ta dagar/veckor mellan man ses men man vet vart man har varandra för man har sitt eget liv att ta hand om och man vet att kompisarna finns kvar och de tar inte illa upp om man inte hör av sig varje dag eller svarar på varandras medelanden. Sådana vänner ska man alltid ta vara på 😄