Söndag 29 juli -18

Vid halv tio klev jag upp idag, mådde väldigt bra tanke på att man drack vin igår. Det blev en lugn förmiddag i svanäng, barnen sov samt krille och svärmor vilade så jag slappade också i soffan. Sen tog vi en tripp ner till tjärna för att ta oss en dopp, för det är så förbaskat kvavt ute så hela huden klibbar hela tiden. Vi hann doppa oss(eller inte jag men de andra) sen började det späregna. Skönt ändå med regn! ☔️
 
Sen åkte vi hem, jag stannade och köpte med pizza irån pizza hut, SÅÅ småa pizzor för att vara large. Det är en pizza för en pers men egentligen är det för 2-4 personer..... men alltså va? och svindyrt också. Nä riktigt dåligt! Så jag stannade på en annan pizzeria och köpte med en till så vi blev mätta och belåtna. Sen hem och gotta oss i det, det tyckte vi var värda idag. 🍕🤤🤤
 
Efter barnen hade somnade satte vi oss med grönsaker och dipp och såg en film. Allt gottiagotta på en och samma dag! 🙄🙈 (null)

(null)