Torsdag 12 juli -18

Det kom äntligen lite regn, så jag behövde inte ha dåligt samvete för att vi var inne en hel dag. Vi var hemma och lekte inne på rummet, tittade på tv, åt lunch, sovstunder. Sen vid halv fyra åkte vi till svanäng för att gratta Kristians lillasyster som fyllde år och vi fick tacos och tårta serverat. Sen blev det en sväng på fyrhjulingen, Krilles kusin och faster ville gärna testa så Liam lånade stolt ut den. Vi åkte en stund i kvällssolen innan vi åkte hem igen, jag bokade tvättstuga och sen satte jag mig vid datorn och bokade en hotellnat i örebro om en månad. Då vi ska åka till min värmkänning en helg för 25 års fest så ska vi passa på och sova på hotell en natt innan vi åker hemöver och vem har jag att tacka det för? Jo min mamma som säger BOKA fast krille sa att jag kan åka själv så kan han stanna hemma med barnen! Så vi gör det och unnar oss det, THANK U MOTHER.