Tisdag 26 juni -18

Som ett barn på julafton är Liam då kompisarna Alfred och Edvin å lias ska komma och hälsa på oss. Dom kom hit på morgonen, vi drack kaffe medans barnen lekte ute med sandlådan. Sen gjorde vi lunch till barnen å sen satte dom i soffan med en varsin glass i näven så vi kunde äta i lugn och ro... trodde vi. Dom fick en socker kick som heter duga och minstingarna var också som några små djur vid bordet(speciellt ebbe som vanligt). Men jag hackade ihop en kyckling/tonfisk sallad med macka. Super gott och mättande! Sen tog vi med alla våra djur och fika och gick till lekparken så de fick springa och cykla av sig. 
 
Det blev ett sånt varmt väder, 21 grader i solen och vindstilla. Hett! Efter en stund gick vi tillbaka hem till oss och åt mellanmål och fortsatte att leka(mycket mat när man är med barn). Dom åkte hem vid halv fyra och jag kastade in ungarna i badet för dom var riktiga lortgrisar. Och sen åt vi middag. 
 
Efter maten tog jag tag i barnens rum. alla saker var framme och låg överallt och jag sa till johanna.. DU STÄDAR INTE. För nu ska de rensas och det blev en hel säck med trasiga och gamla leksaker och en säck med leksaker som ska till förrådet. Nu känns det bra i mitt städhjärta. Kanske inte i Liams,fas ahnvar duktig och jälpte till. Viss leksaker som var hel ville han kasta men sen kom han på att han ville ha dom ändå så det var bara att gräva fram dom igen. Tok unge! 
 
 
(null)
(null)
(null)

(null)

(null)

(null)


(null)