BEBIS ELLIE.

min älskade lilla ebbe ville kliva upp klockan 5 idag så jag tog med han ner och vi hann pussa hejdå till pappan då han ska till växsjö idag för att spana på en ny lastbil. Så jag blir solo med ungarna inatt. Efter vi myste på i soffan kom liam ner och vi började göra oss i ordning till dagis. Vid halv nio släppte jag av han där sen åkte jag och ebbe hem. Jag knådade ihopen kyckling och broccoli paj. Så vi kunde bjuda våra gäster på något till lunch, för idag fick jag äntligen träffa den urgulliga flickan Ellie som linn och Jonas har skapat. Huga vilken liten tös och så himla snälll! Knappt ett ljud då hon var här och sov nästan hela tiden, Förrutom en stund då jag kunde få surra med henne, och ta några bilder. Efter lunchen tog vi oss en promenad, för vädret idag var fantastiskt! Och båda barnen somnade, eller jaa ellie sov typ innan hon låg i vagnen men inte min lilla ap unge som vill klänga och sätta sig upp hela tiden. Men tillslut så efter jag hade lagt omkull han 10 tals gånger så ville han också sova. Medans han sov så åkte jag och hämtade Liam på dagis, så han också fick träffa Ellie. Han älskar små bebisar, får nästan knåster på dom små liven. Men det gick bra! Ellie protesterade inte att Liam ville gosa med henne. Men ebbe däremot börjar bli lite svartis när det har blivit så många bebisar den närmaste tiden. Men tack töser för idag! Så hlad att mina bästa vänner får barn så dom får uppleva det finaste som finns i livet och ännu bätre då dom är så förbaskat bra på att göra vackra barn. PUSS 
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


(null)
(null)