Ebbe 10 månader.

Idag blir våran Ebbe 10 månader, hallå tiden? Om två månader är han ett år! Jag vet faktiskt inte vart detta år har tagit vägen. Det snabbaste nånsin. Men är riktigt roligt att följa hans utveckling, och speciellt nu då man ser väldigt stora framsteg. Ett tag så tyckte jag det inte hände nånting då han ville bara antingen sitta på golvet och leka eller i knät, han ville inte ligga på mage eller stå upp. Men nu ni så är det tvärtom, han kryper och vill ställa sig upp hela tiden. Nu går det undan! Men jag glad över att han inte haft för bråttom för jag har inte behlövt springa efter han hela tiden eller fått svetten att rinna oavsett vad han gör. Den svetten kommer nu! Men jag är så glad över att ebbe kom till våran latjolajban familj. Han var pusselbiten som saknades, världens gosigaste unge. 
  (null)