Måndag 19 mars -18

Jag överlevde den obekväma situationen i gynstolen. Fy bubblan vad jobbigt det är att vara i den sitsen, undra om det finns nån som är bekväm med det? Då jag födde barn så var det inte jobbigt att blotta sig för då man fick något gott utav det hela men nu då barnmorskan ska sitta en stund å mojsa på där nere, (HAHAH mojsa på var fel ordval) men ni fattar! Nu sitter min kopparspiral där iallafall och om det gjorde ont? Inte ett dugg! Löjligt enkelt gick det! Och den omtalade värken har inte kommit än, men detta kommer jag säkerligen få äta upp. Men värktabletter är inskaffa så jag är redo att tacklas med värk! 

Krille hämtade upp mig å bjöd på subway till lunch, det minsta han kan göra 😏 Sen åkte jag och tränade en stund, svärmor försäkrade om att Liam var snäll å Ebbe sov så gott ute i vagnen så jag kunde åka å träna, och det tackar jag för! För då kunde jag äta middagen med gott samvete, det blev kina mat. En riktigt unnar måndag kan man säga. 

Efter maten åkte jag och barnen hem, tog en dans med snabeln (dammsugaren) sen gick vi och duschade och myste med välling i sängen. Kvart i sju sov både mina barn, jag gick och slängde ner röven i soffan och fick sen kvällsbesök av Therese som kom hit och surrade. Jag är solo i huset ikväll då min make jobbar med snökörning. 

Nu är jag less på snön, den som ligger redan på backen går inte att göra så mycket åt men det behöver inte komma något mer och låt det bli mer plusgrader så man kan få känna på att våren är påväg. Jag saknar att se grönt på backen och på träden och slippa klä på barnen som några eskimåer hade underlättat min vardag enormt! 

Denna dag vill jag uppleva igen, älskade lördag 13 augusti 2016💞💒  (null)