Måndag 5 mars -18

Ingen energi till att göra något kreativt idag, efter lunch så söv jag ner Ebbe och då ville Liam också vila med ipaden. Det slutade med att plattan hamnade i ansiktet på Liam då han också somnade. Så medans barnen sov så tittade jag på blacklist sen började jag med middagen. Kassler och ananas, som på den gamla goda tiden. Krille jobbade senare så blev en solo middag för mig å barnen, hade Liam sittandes i knät samtidigt som han åt middagen.. då han hade tydligen ont överallt i kroppen, (händer ofta att han har ont då han ska äta efter han har sovit) och Ebbe satt bredvid och slog bort varenda mat sked som jag skulle mata han med... glamoröst. 

Skulle egentligen träna efter krlle kom men hade som sagt ingen energi, den var låg och dessutom en jäkla mensvärk på det så krille föreslog en mys kväll och ville åka ner på Ica och köpa godis till mig. Å nu har han gjort det, bästa mannen nånsin. ❤️ Ska slå på den nyaste filmen av fast and furious i sovrummet så ska vi mysa där inne. Tar träningen imorgon, men om jag inte gör det så ska jag inte sätta någon press på mig eller få dåligt samvete. För ibland kommer livet imellan och man får inte glömma bort och njuta av andra stunder. 

Trött fisen 😍 (null)