Söndag 4 mars- 18

Jag vet inte hur längesen det var då vi har kunnat ligga hemma och vara bakis i lugn och ro. Vi vaknade upp vid åtta såklart(inge lång sovare). Sen hämtade Krille chips som han åt i sängen vi slog på en film som jag somnade till😂. Sen vi klockan. ett kom våran ängel sofia hit med pizza, som vi åt framför tvn. Hur ofta är det jag äter pizza? Väldigt sällan och jag åt utan dåligt samvete ska jag säga er. Snacka om vilken dröm att få vara såhär bakis (och en jäkla mensvärk på det..) utan en massa måsten och "krävande" barn. Såklart saknade vi dom men dom hade det bra i silje.(Nästan för bra för Liam ville flytta dit) Sen efter vi fick i oss mat så tog jag tag å dammsög och moppade golven. Så luktade det fräscht då vi kom hem med barnen. Sådana här dagar hade vi förut innan vi skaffade barn, att vi inte hade några planer alls efter en fest kväll. Nu är den tiden förbi och jag är glad över beslutet att vi skaffade barn för livet blev så mycket roligare och händeserikare. Men jag är glad att vi har möjligheten att testa på båda världarna.  
 
Vid halv fyra kände jag mig redo att köra bil och jag hade inte ens ont i huvudet men allmänt trött så ännu bättre! Barnen fick middag där innan vi åkte hem igen, ebbe somnade vid halv sju medans Liam var svårsövd så han ville inte sova då jag försökte en timme så han fick sitta uppe med oss i soffan medns vi kollade på mästarens mästare sen skulle Krille försöka söva ner han men svar nej. Det slutade att han fick somna med oss i våran säng. Där sprack min plan att försöka få han sova oftare i sin egen säng. Tusen tack mamma och pappa att ni passade bröderna de Beau och att vi fick ta igen en hel söndag för oss själva. Det upskattas som faaaasen. 
 
 
Igår såg man ut som en helt ny människa tanke på hur man ser ut idag, men det mode som jag är idag trivs jag bäst i. Hemma med min familj, inga krav på hur man ser ut. Som en määhäää som man är. 
(null)

(null)