Tisdag 6 mars -18

Min energi har inte gått upp på topp! Spceillt då an är inne en dag till och då det är ett rent ut sagt piss väder ute. vi har varit inne och lekt, jag har suttit och druckit kaffe å tittat på mina barn när det röjer järnet med alla leksaker. Snart så bor vi i silje så har vi ett hus att leka i och lättare att gå ut och leka. 
 
När krille kom hem så åkte jag till gymmet, var väldigt skönt att få röra på sig. Jag körde crosstrainer i 40 minuter, att jag skulle börja digga den där maskinen fattar jag inte. Men känns bra att ha något på gymmet som jag gillar arr göra utan att tröttna. Då jag kom hem blev det tvi titande innan man somnade som en bebis i sängen. 
 
Idag så var jag på toa då jag hörde Liam grina, kommer skyndandes in till sovrummet då har han fastnat inne i påslakandet. Han skule gömma sig för ebbe och leka tittut men han hittade aldrig ut. Och jag hörde ju direkt att det inte var jätte panik så jag var ju bara tvungen att filma..(allt för en bra film). Sen då jag fick ut han så snyftade han och sa -mamma jag va jätte ensam. Huga