Onsdag 16 maj -18

Liam skjutsad på dagis, ebbe och jag var hemma. Svärmor kom hit en stund så jag kunde åka och träna en stund, skulle jobba ikväll så skulle inte hinna med det då. Men det blev inget kvälls jobb för min del då Wille som har varit hos oss i två dagar blev magsjuk och jag kände att det är inte schysst då av mig att lämna bort mina barn till therese och mackan, för dom skulle va med mina barn tills krille skulle sluta jobbet. Och dom har lekt med William i två dagar så det kändes inte bra att dom skulle vara med andra då. Så jag var hemma då krille skulle jobba lite längre. Ingen fara på taket på mitt jobb dom klarade sig ändå! 👌🏼
 
Så jag och grabbarna fixade ihop middag som vi åt ute på altanen sen efter maten gick vi och gungade i kvällsolen tills det var dags för kvällsbad och välling i sängen. Mys grabbarna mina(händer emellan allt tjafs, grin å gråt).😂 (null)

(null)