Onsdag 9 maj -18

Jag och ebbe tog en promenad innan vi hämtade liam sen tog vi en prommis tillsammans påväg hem. Jag tog med mellis sen gick vi till en lekpark så barnen fick leka av sig. Ebbe älskade att krypa runt i sanden, skorna och golvet i hallen älskar den grejen mindre, sand ööööverallt. Men lortiga barn är lyckliga barn! Vi lekte där en stund innan vi gick hem och gjorde middag. 
 
Ikväll åkte jag igen till matfors för att umgås med Frida, men tog och åkte på gymmet innan. När jag kom till matfors tog vi en promand till det goda bruket för en fika, och sen hem till hennes glassiga balkong. Min man klagar inte så mycket att jag inte är hemma för då kan han ligga och titta på serien walking dead...(zoombies...) Sån himla konstig och äcklig serie så den får han ha för sig själv. 
 
(null)

(null)

(null)