Söndag 13 maj -18

Liiiiite seg, min underbara man lät mig sova till halv tio, sen skulle dom åka till svanäng, det var jag inte så sugen på. Helst atg av allt skulle jag vilja köpa hem pizza, gotta ner mig i soffan med filt. Men jag beslöt mig att följa med ändå, och det var väldigt skönt att vara ute hela dagen. Svärmor gjorde våfflor till oss som lunch, sen åkte Liam och Krille jeep en stund medans jag bråkade med ebbe för att han skulle sova i vagnen. 
 
Vi var ute med barnen, dom åkte mercedes, sen blev det en sväng ner till klingsta tjärn. Liam ville känna på vattnetm så vi klädde av han alla kläder ifall han ''ramlade'' i men det var ingen risk för det för han var för feg att gå ut långt i vattnet för det var så kallt. 
 
Vi stannade kvar för middag, vi fixade köttfärs biffar med sallad, morötter och pasta. Det blev så förbaskat gott! Ville aldrig sluta äta! Men tillslut var man tvungen att göra det men den rätten ska jag försöka göra här hemma också. Efter maten åkte vi hem, jag bytte om och åkte till gymmet direkt. Kanske inte så optimalt att träna dagen efter, kroppen jobbar på ändå för att förbränna alkoholen men jag känner att jag måste göra ett pass då jag inte gjorde något i fredags. Det gick bra trots en seg kropp så jag kunde unna mig korv mackor då jag kom hem. 
 
 
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)