Torsdag 3 maj -18

Efter ångest attacken och frukosten åkte vi till silje. vi gick ut direkt, Ebbe somnade i vagnen och jag, mamma och Liam tog fram studsmattan. Spolade av den och hämtade alla delar. Sen for mamma iväg till doktorn så jag och Liam var kvar ute sen gick vi in och lekte med Barbie. DEN Ni! Jag älskar att byta kläder på Barbie och ställa upp dompå rad, han skjutsar runt dom i bilen 😂  

Sen kom mamma och vi åt lunch sen gick vi ut och fortsatte med studsmattan, sen kom även katta och saga. Riktigt jäkla jobbigt att montera den, förstår verkligen dom som inte plockar ner den varje vinter. (Har haft lite fördomar om dom människorna... men inte längre). Till slut så var den hopp klar så Liam fick studsa på den innan vi åt middag. 

Appropå mat...Min mamma tror oftast att vi är väldigt många i våran familj så hon gör mat för en hel fotbolls cup men jag älskar det med henne! Vi behöver aldrig vara hungriga då vi gör från matbordet. Det är väl det värsta som finns, att man inte äter sig mätt vid middagen. Men min mami skämmer bort oss med mycket mat. 😍 

Efter middagen tog jag hem barnen, Liam höll på att somna vid matbordet så lika bra att skynda sig hem. Krille skulle fortsätta jobba så vi åkte hem, badade och sen hopp i säng. Halv sju sov båda barnen. Trötta själar, 🙈 Nu är klockan tjugo över nio och jag ska faktiskt sova. Ebbe har en tendens att vakna mitt i natten och vill kliva upp så jag laddar med många timmar sömn. Det är ju trots allt fredag imorgon 🙏🏼



(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

  (null)

(null)

(null)

(null)

(null)
(null)
Men hur tänker mina föräldrar?! För två årsen byggde mamma en sandlåda, förra året köpte dom en gung/rutchkana ställning och idag tas den stora studsmattan fram. Hur ska jag få mina barn att älska mig SAMT vilja leka hemma i granloholm?! Dom försöker ta mina barn 😂😂😂