Lördag 5 januari -19

Tog barnen i morse då dom vaknade, krille fick sova vidare. Sen vid halv tio åkte jag till Silje för att vi skulle samåka till Östersund för att överraska Moa som fyllde 25 år. Så det var mamma pappa, saga å föräldrar, Moas föräldrar, bror, föredetta styvpappa och min farmor och farfar som åkte dit. Peter hade beställt chark brickor och tårtor från Ica som vi tog med. Så vi kom dit och fikade och åt. Kul att få se Moa och Kims lägenhet. Mysigt! Vid halv fyra sa vi hejdå och passade på att åka till snö of swede.b outlet. Älsklings butik 😍 Fick med mig några smycken hem. Sen så började vi rulla hemåt igen till mina grabbar. Kom hem vid halv sju, myste med ebbe innan det var natten för han gör Liam sov över hos farmor och farfar. Sen så slog jag på en serie och tittade på. En rolig och behövlig lördag med släkten. ✨ (null)