Måndag 7 januari -19

Första arbetsdagen detta år gick bra! Nu då Anki har slutat så har jag fått mer ansvarsområden, så lite annorlunda arbetsuppgifter än förut men roligt! Började klockan sex så tre tog min dag slut då åkte jag på Birsta och bytte in julklappar. Mamma hämtade barnen på dagis för hon åka på Leos med dom. Hallå där världens bästa mormor 👋🏼 Jag åkte hem och åt middag framför tv.. VARDAGS LYX!! Sen kom barnen hem trötta och hungriga efter en massa springande på Leos lekland. 🦁 

Men efter lite middag kom Lilly å hennes päron. Therese jobbar på onsdag på minfödelsedag så dom grattade mig idag. Jag fick Laila Bagges vin och ett presentkort på Mary Kay som jag ska få utnyttja på en hudvårdskväll! Så himla roligt 😍 Barnen höll på till klockan sju sen åkte dom hem och barnen våra somnade relativt fort och jag å krille såg nögr avsnitt av vår tid är nu. 👌🏼