Tisdag 8 januari -19

Sista dagen i mitt liv som 26 åring! Den spenderade jag på jobbet, började tidigt. Så innan jag hämtade barnen efter dagis handlade jag fikabröd och kaffe tills imorgon. Idag är det ebbes andra dag på dagis efter hans uppehåll då han har varit sjuk och ledig. Men det går bra, lite gnällig men dom säger att det går bra, så får lita på det! 

Då vi hade ätit middag hade jag i en koma, fasen vad trött jag blev. men tillslut tog jag tag i kragen, dammsög, dammade, städade badrummet, moppade golven. Men så smutsigt var det inte hann för samma dag vi kom hem ifrån fjällen överraskade mamma oss med att hon hade varit hemma hos oss och tagit bort alla julsaker, bytt gardiner ovh städat lägenheten. Alltså så himlaaaaa förbaskat snällt. Min ångest försvann på 1 sekund ❣️ tusen tack! 

Efter jag städade här hemma ikväll så gjorde muffins i min muffinsmakerbaker. 🥧  Så smidigt! Så nu är lägenheten i toppskick (än sålänge) och imorgon ska det spritsas på muffinsen. Jag får passa på nu att smaka något gott som innehåller socker för på måndag är det allvar. Jag har anmält mig till refitness, 10 veckors kost och tränings schema står framför mig. Så taggad 💪🏼 Så nu kan man ta sig en fika men sen är Der strikt schema som gäller men om jag ska få nån slags bukt på mitt liv så måste jag börja nånstans. Och jag vet ju hur bra jag mår både ut och inombords då jag har börjat tränat och ätit hälsosammare. ✨

Godnatt mina enstaka läsare 🌼

Mamma fina lapp som låg framme då vi kom hem 🌷 (null)

(null)
(null)